صفحه اصلی
درباره ما
پروژه ها
تماس با ما
ارسال لیست خرید
پیش فاکتور
پایپ مگ
خدمات پس از فروش و بازگشت کالا
ما در این بخش برای شما شرایطی را مهیا کرده‌ایم تا با خیال راحت خرید نمایید و نگران چیزی دیگر نباشید.

تامین لوله و اتصالات پایپ آپ
پایپ آپ نماینده رسمی برند های ایرانی و خارجی صنعت لوله و اتصالات می‌باشد، لذا از اصل بودن محصولات خیالتان راحت باشد. از طرفی دیگر بخش کنترل کیفیت پایپ آپ تمام محصولات یکبار قبل از ارسال برای شما مجدد بررسی و چک می‌شوند. بنابراین با خیال راحت ‌می توانید خریدی بدون دغدغه نسبت به اصل بودن، سلامت کالا و کیفیت کالا داشته باشید.



شرایط بازگشت کالا
    بازگشت کالا در صورتی امکان پذیر است که موارد زیر رعایت شده باشد:
  • زمانی که کالا تحویل داده شد، اگر از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری، با آنچه در سایت درج شده است، متفاوت بود، باید حداکثر تا ۲۴ ساعت طی تماس تلفنی به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
  • اگر این مغایرت در مورد مشخصاتی از کالا باشد که بدون نیاز به باز کردن جعبه بتوان متوجه آن شد ( رنگ، مشخصات روی جعبه و ...)، نباید آن را از حالت اولیه و بسته بندی اصلی خود خارج کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • اگر کالایی که به دستتان رسیده از نظر فیزیکی و ظاهری دارای آسیب دیدگی است، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، این موضوع را طی تماس تلفنی به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
  • هرگز کارتن و بسته بندی اصلی کالای خریداری شده را دور نیاندازید. هرگونه پارگی، خط و خش، نوشته و ... بر روی جعبه کالا باعث می‌شود شامل ضمانت بازگشت نشود و تنها در صورتی این سرویس برای شما امکان پذیر است که در جعبه اصلی و اولیه خود به صورت کاملا سالم نگهداری شده باشد.
  • آسیب دیدگی کالا بر اثر حمل و نقل این مورد نیز باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به خدمات پس از فروش گزارش شود.
  • تمامی کالاها با بسته بندی استاندارد و مطمئن، آماده ارسال می‌شوند. تحویل کالا به شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معناست که در صورتی که هر گونه حادثه‌ای در هنگام حمل و تحویل رخ داد، به عهده شرکت حمل و نقل است و ‏تنها در صورتی خسارت وارد شده در حین حمل و نقل را متقبل می‌شود که شرکت حمل کننده کالا مورد تاییدش باشد.
  • در این مورد نیز کالا باید حتما داخل کارتن و جعبه اصلی خودش نگهداری شود تا مشمول ضمانت برگشت کالا گردد. هرگز بسته بندی اولیه کالا را دور نیاندازید و آن را سالم و بدون هرگونه خط و خش و یا پارگی نگهداری کنید.
  • کالایی که آسیب دیده باید به همراه همه لوازم جانبی و به همان شکل اولیه که تحویل مشتری داده شده است و به همراه فاکتور به بخش خدمات پس از فروش داده شود. همچنین اگر در همان موقع تحویل کالا، این آسیب دیدگی رخ دهد، شما می‌توانید از تحویل آن خودداری کنید تا کالا به برگردانده و پیگیری شود.




روند بازگشت محصول به پایپ آپ
    دقت داشته باشید حتما شرایط فوق را رعایت کرده باشید، در غیر این صورت پایپ آپ هیچگونه مسئولیتی نسبت به محصول، تعویض و یا تعمیر آن ندارد.
    برای ارسال محصول حتما با دفتر فروش به شماره 88550143 - 021 تماس حاصل نمایید.
  • بعد از هماهنگی با کارشناسان، کالا را با بسته بندی اصلی و به همراه هر آنچه داخل بسته بندی بوده است برای ارسال کنید.
  • به هیچ عنوان بر روی جعبه اصلی هیچ چیزی ننوشته و از پارگی و مخدوش کردن آن جلوگیری کنید، چرا که در غیر این صورت شامل ضمانت برگشت نخواهد بود. در صورت بیان توضیحات، حتما آن را در پشت فاکتور یا کاغذی جداگانه ارسال بفرمایید.
  • اگر کالا را با پست پیشتاز برای ارسال کردید، حتما عکسی از رسید پستی را به شماره 09357077638 واتس‌اپ نمایید.
  • اگر ساکن سایر شهرها هستید، حتما با استفاده از پست پیشتاز کالا را برای ارسال کنید و اگر ساکن تهران هستید برای هماهنگی برای فرستادن پیک جهت تحویل کالا با تماس حاصل فرمایید.
  • هزینه ارسال در صورت تایید پایپ آپ نسبت به رعایت شرایط بازگرداندن کالا و محصولات در صورت ارسال با پست پیشتاز به عهده ما می‌باشد.
  • در صورتی که از خرید منصرف شده باشید و یا ایرادت مطرح شده توسط تایید نشود، هزینه ارسال به عهده شما خواهد بود.
  • هنگامی که کالا به بازگشت، کارشناسان ما کار بررسی و کنترل کالا را شروع می‌کنند. اگر مشکلی که مشتری مطرح کرده بود درست بود، کالا تعویض شده و یا به درخواست مشتری با کالای دیگری جایگزین می‌گردد.
  • اگر از کالا در انبار موجودی نبود، یا کالای دیگری بنابر توافق با مشتری جایگزین می‌شود و یا وجه پرداختی به حساب مشتری واریز می‌گردد. اگر کالای جایگزین ما به التفاوت داشت، قبل از ارسال حتما تسویه می‌شود؛ اگر گران‌تر بود مشتری باید مبلغ مازاد را پرداخت کند و اگر ارزان‌تر بود، مبلغ تفاوت را به حساب مشتری برمی‌گرداند.
  • پایپ آپ در صورت نبود موجودی و یا تغییر قیمت کالا در زمان تعویض، تعهدی ندارد و تنها می‌تواند وجه پرداختی مشتری را برگرداند.
  • مدت زمان بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان حداقل ۲۴ ساعت خواهد بود. بعد از مشخص شدن و تایید مشکل اگر نیاز به برگشت پول به حساب مشتری بود، ظرف مدت ۴۸ ساعت این مبلغ به حساب مشتری واریز می‌شود.


بیش از ۲۰ سال تجربه و اعتماد
برندهایی که به ما اعتماد کرده‌اند
ارسال لیست خرید
پیش فاکتور
پایپ مگ