ما به بیشترین سوالهای پرسیده شده از طرف شما را اینجا پاسخ دادیم.
آیا خرید عمده از پایپ آپ شامل تخفیف بیشتر میشود؟
بله، باتوجه به برند و نوع محصول ما برای شما تخفیف بیشتری نسبت به قیمتهای درج شده در وب سایت قائل میشویم. برای اطلاعات بیشتر با دفتر فروش پایپ آپ به شماره 88550143 - 021 در ارتباط باشید.
آیا برندهای در سایت اصل و اوریجینال میباشد؟
بله، تمامی برندهای موجود در وب سایت پایپ آپ اوریجینال و اصل بوده است. پایپ آپ یا نماینده رسمی این برندهاست و یا مستقیم از کارخانه تامین انجام میشود.
آیا پایپ آپ نمایندگی لوله و اتصالات است؟
بله، پایپ آپ نماینده رسمی برندهای معتبر داخلی و خارجی در صنعت لوله و اتصالات است.
چرا برخی از قیمتهای محصولات از بازار کمتر است؟
با توجه به اینکه پایپ آپ نماینده رسمی لوله و اتصالات میباشد و مجموعه ما واردکننده رسمی برندهای سطح اول بین المللی است، سیاست مشتری مداری ما و جلب رضایت شما مشتریان گرامی در برخی از محصولات تا حد امکان قیمتها با قیمت پایین تری ارائه میگردد.
آیا با پایپ آپ میتوان در فروش همکاری کرد؟
بله، پایپ آپ آماده همکاری و عقد قرارداد با همکاران محترم در سراسر کشور است.
آیا میتوان محصولی را که در سایت نیست درخواست کرد؟
بله، درخواست خود را به دو روش میتوانید انجام دهید. روش اول، توسط صفحه ارسال لیست خرید برای ما ارسال نمایید. روش دوم، تماس با دفتر فروش به 88550143 - 021 و ارائه لیست محصولات مورد نظر.
برای خرید از پایپ آپ باید ثبت نام کنیم؟
بله، برای ثبت پیش فاکتور و خرید باید حتما در پایپ آپ ثبت نام نمایید.
برای پرداخت سفارش حتما باید آنلاین انجام دهم؟
خیر، پس از ثبت سفارش میتوانید با دفتر فروش ما به شماره 88550143 - 021 تماس بگیرید و پرداخت را بصورت کارت به کارت و یا روش دیگری انجام دهید.
آیا می توانم سفارشم را در پایپ آپ لغو کنم؟
بله، باید طبق شرایط خدمات پس از فروش برای لغو یا بازگشت کالا عمل نمایید.
آیا پایپ آپ شرایط پرداخت در محل دارد؟
بله، این روش فقط در تهران فعال میباشد. در این روش شما فقط هزینه حمل و نقل را در ابتدا واریز نموده و پس از آن محصولات برای شما ارسال می شوند و در محل میتوانید با کارت خوان پرداخت نمایید.
چگونه سفارشات خود را از پایپ آپ پیگیری کنم؟
در صفحه سفارشات تغییر وضعیت سفارش شما موجود می باشد و در هر وضعیت به روزرسانی میشود. اگر نیاز به راهنمایی دارید میتوانید با دفتر فروش به شماره 88550143 - 021 تماس حاصل فرمایید.
آیا می توانم پیش فاکتور خود را تغییر دهم؟
بله، این امکان با افزودن، کم یا زیاد کردن محصولات قابل انجام است.
آیا می توانم محصولات موجود در سفارش خود را تغییر دهم؟
خیر، این امکان پس از ثبت سفارش وجود ندارد. باید سفارش جدیدی با محصولات مد نظر خود ایجاد نمایید.
مبلغ در پرداخت اینترنتی از حسابم کسر شده ولی سفارش با خطا مواجه شده!
در این وضعیت مبلغ تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده می شود.